در حال بارگذاری ...
سه‌شنبه 16 آذر 1400

اطلاعیه تکمیلی وام دانشجویی

دانشجویانی که متقاضی استفاده از تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان می باشند حداکثر تا تاریخ 1400/09/20 جهت ثبت درخواست وام به آدرس اینترنتی http://bp.swf.ir مراجعه نمایند.

دانشجویانی که برای اولین بار متقاضی وام هستند گزینه تشکیل پرونده (ثبت نام دانشجوی جدید) را انتخاب نموده و سپس درخواست وام را ثبت نمایند.

آن دسته از متقاضیان که قبلا وام دریافت نموده اند مجددا نیازی به تشکیل پرونده در پورتال نیست و کافی است فقط درخواست وام را ثبت نمایند.

نوع وام برای دانشجویان روزانه؛ وام تحصیلی و ضروری و برای دانشجویان شبانه؛ وام شهریه می باشد.

نکات مهم:

- تکمیل فرم تعهد محضری الزامی است.

- مبلغ وام تحصیلی به حساب تجارت دانشجو واریز خواهد شد. (لذا ضروری است  در بانک تجارت افتتاح حساب نموده  و بعد از تشکیل پرونده در پورتال دانشجوئی  صندوق رفاه به دفتر امور دانشجویی آموزشکده اعلام نمایید.)

- وام شهریه به حساب آموزشکده جهت کسر مبلغ شهریه واریز می شود.

- دانشجویان شبانه در هنگام ثبت تحصیل (نوبت دوم) را انتخاب نمایند.

-فرم های وام را از ذیل همین صفحه دانلود نمایید.

نحوه باز پرداخت وام:

هنگام فارغ التحصیلی 10درصد کل وام دریافتی طی فیش از طرف دانشجو واریز خواهد شد و بعد از 9ماه دفترچه اقساط صادر می شود.

مدارک لازم :

1- اصل تعهدنامه محضری تعهد وام دانشجویی تنظیمی توسط یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور (توضیح اینکه فرم تعهد نامه محضری به همراه ضامن که کارمند رسمی یا پیمانی یا بازنشسته است در دفترخانه اسناد رسمی تنظیم خواهدشد)

دانشجویان ورودی جدید  سال تحصیلی 1400 و دانشجویان ورودی سال های گذشته که برای اولین بار تقاضای وام دارند و تا کنون سند تعهد ارائه ننموده اند، صرفا با ارائه سند تعهد جدید امکان دریافت وام را دارند.

دانشجویان ورودی سال 99 و ماقبل در تمامی مقاطع تحصیلی که از خدمات وام های دانشجویی صندوق بهره مند بوده و سند تعهد ارائه نموده اند، نیاز به ارائه سند تعهد نامه دانشجویی جدید ندارند.

2- کپی کارت ملی دانشجو

3-کپی حکم کارگزینی ضامن

4- فرم وام تکمیل شده به صورت کاملا خوانا و کامل برای هرگروه از دانشجویان روزانه و شبانه

لازم به توضیح است ، در هنگام ثبت درخواست جهت استفاده از وام ضروری به تشخیص صندوق رفاه،  مبلغ فاکتور ارائه شده توسط دانشجو ( به عنوان مثال فاکتور خرید لوازم الکترونیکی کمک آموزشی مانند گوشی و....) بیشتر از مبلغ مصوب در جدول وام  ( 65،000،000 ریال ) بوده و این فاکتور دارای کد اقتصادی و مهر فروشگاه باشد.

دانشجویانی که ترم های پیش وام دریافت نموده اند فقط فرم درخواست وام خویش را ارسال نمایند.

اداره امور دانشجویی آموزشکده پسران اردبیل از شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 الی 14 پاسخگوی سوالات شما می باشد.

شماره تماس 33668180-045 (داخلی 22)